DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Mgr. Olga Hlochová - poradenská a administrativní činnost, svatební agentura

Administrativa‚ sekretářské služby

 

Nové webové stránky na adrese: www.hlochova.cz

 

Administrativní služby pro malé firmy a podnikatele - sekretářské služby - sekretářka online

Nebaví Vás "papírování"? Nestíháte odpovídat na obchodní nabídky a poptávky? Nemáte v pořádku firemní archív?

Nemůžete si dovolit vlastní sekretářku (asistentku)? Je pro Vás byrokracie noční můrou?

Pak můžeme pomoci.

Nabízíme administrativní - kancelářské služby:

  • umíme psát obchodní dopisy (nabídky, poptávky i další korespondenci)
  • umíme vytvářet prezentace, tabulky, grafy, seznamy
  • umíme vyplňovat formuláře pro veřejnou správu
  • umíme achivovat
  • umíme kompletovat listiny, nabídky
  • umíme třídit a vést evidenci pošty
  • umíme přepisovat texty z čitelného rukopisu, tištěné předlohy, ale i ze zvukového záznamu
  • umíme vyhledávat informace z internetu
  • umíme pomoct zadávat údaje např. do eshopů a jiných systémů pro ulehčení práce

Určitě pomůžeme i s činnostmi, které zde nejsou uvedeny.

Ceník:

  • jednorázový úkol - 190,- Kč/hodinu (účtováno za každou započatou hodinu dle rozsahu zadání a náročnosti zpracování)
  • dlouhodobější spolupráce - formou předplaceného paušálu - balíčky paušálu 5, 10, 15, 20 hodin 

  5 hodin -     900,- Kč
10 hodin - 1.800,- Kč
15 hodin - 2.550,- Kč
20 hodin - 3.400,- Kč

 

Copyright © 2014 - 2016 Mgr. Olga Hlochová

Nová webová stránka snadno a rychle